W szampańskich podrygach, czyli ostatni post w roku 2013.

Witam szczególnie ciepło! Dziś jestem w wyjątkowo dobrym nastroju, bo za mną 21. urodziny z moim ukochanym u boku, a przed Sylwester. Moja zabawa sylwestrowa w tym roku to totalny spontan, zazwyczaj wszystko miałam zaplanowane z wyprzedzeniem, ale w tym roku jest inaczej, bo nasze dotychczasowe plany ulegały zmianie każdego dnia. W każdym razie będziemy się bawić! Z racji mojego wczorajszego święta i dzisiejszej nocy przedstawiam dziś odpowiednie tematycznie zdobienie. Przyznam, że czuję się w nim wyjątkowo i ku mojemu zdziwieniu - cyrkonie trzymają się już 3 dzień. Z pewnością sprawdzą się do sylwestrowej kreacji, a jeśli spędzimy dzisiejszą noc w zaciszu to również warto sobie takie sprawić choćby dla przyjemności. :) Ja dziś już wykonałam zdobienie mojej mamie w kolorze czerwieni posypanej szczyptą brokatu. Przyznam, że wyszły bardzo ciekawie, niestety  nie zdążyłam zrobić zdjęcia. Nadaję aktualnie z pociągu, więc nie przedłużając życzę wszystkim szczęśliwego Nowego Roku! Żeby był jeszcze lepszy od poprzedniego, pełen radości i sukcesów oraz żebyśmy wszyscy powitali go z uśmiechem na twarzy z najbliższymi osobami u boku. Szampańskiej zabawy!












11 komentarzy:

  1. Pięknie!:)

    W wolnej chwili zapraszam na rozdanie,w którym można wygrać kosmetyki maxfactor!:)
    http://zakochanawkolorkach.blogspot.com/2013/12/rozdanierozpocznij-nowy-rok-z-max-factor.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :) Masz talent:) / Mam nadzieję, że weżmiesz udział w konkursie na moim blogu - Grudniowe Inspiracje. Jest również pole do popisu na pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne paznokcie, biała baza świetnie się tutaj sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądają te cyrkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba ;) Tobie również Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko świetnie współgra! Kieliszek jest przeuroczy ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam biały lakier :)
    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. lakier kupiłam jeszcze przed wakacjami, ale widziałam je na wyprzedażach za 5 zł

    OdpowiedzUsuń