W barwach zieleni:)




Po dłuuugiej przerwie powracam:) Niestety, ale było to spowodowane moją niezdarnością. Nawet otwieranie lodówki potrafi mi sprawiać problemy na tyle, że łamię sobie przy tym paznokcie. ;p W konsekwencji czekałam aż paznokcie trochę podrosną i ograniczałam się jedynie do malowania płytki w jednolitych kolorach. Nie wiem jak wy, ale z krótkimi paznokciami czuję się co najmniej niekomfortowo... Żeby nie przedłużać i nie zanudzać zamieszczam zdjęcia dzisiejszego zdobienia w kolorystyce zieleni :) Do zdobienia użyłam Golden Rose w kolorze mięty, Maybelline mini Colorama nr 120 w kolorze turkusu i znany już  tu lakier Safari nr 344 w kolorze zieleni.









14 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba taki witraż na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witraż... :) ciekawe skojarzenie, następnym razem będę wiedzieć jak nazwać tego typu zdobienie ;)

      Usuń
  2. pięknie dobrane kolorki! ja sobie kiedyś złamałam paznokieć odblokowując telefon :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, równie ciekawy sposób na połamanie paznokci;p

      Usuń
  3. zieleń to nie mój kolor ale podziwiam za wzorki! Ja nie miałabym tyle cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) każdy myślę ma jakieś sposoby na odstresowanie, ja swój znalazłam właśnie w zdobieniu paznokci, więc jedynie do tego cierpliwość znajduje, bo na ogół cierpliwa nie jestem niestety :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, I love this model. The colors combination looks amazing :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zieleń nie bardzo mój kolor, ale zdobienie mimo wszystko bardzo udane :)

    PS. Otagowałam Cię : http://skybluevelvet-nailart.blogspot.com/2013/11/tag-liebster-blog.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, niewyobrażalnie mi miło! :))

      Usuń