Lepiej późno niż wcale, czyli świąteczny post + Zbiorowe malowanie

Jak w tytule - lepiej późno niż wcale. Mój pierwszy taki właściwy świąteczny post :) Niestety nie miałam możliwości sklecenia takiego wcześniej z powodu kompletnego braku czasu, a gdy już nadeszły święta, oddałam się całkowicie lenistwu, jedzeniu, kolędowaniu i radowaniem wolnym czasem z rodzinką :)

Święta to magiczny czas, to moment na który czekam przez cały rok. Muszę przyznać, że największą frajdę sprawiają mi przygotowania do świąt, a mianowicie gotowanie i pieczenie. Przed świętami Bożego Narodzenia sercem naszego domu staje się kuchnia, zresztą nie tylko wtedy. Jednak wtedy atmosfera jest szczególna. Te wszystkie zapachy - smażone ryby, grzyby, pierniki (ten zapach szczególnie uwielbiam)... Dużo można by wymieniać, ale to właśnie smaki i zapachy tworzą, pewnie nie tylko u mnie, ten niepowtarzalny wigilijny nastrój. Żeby wprowadzić na mojego bloga choć minimum tego świątecznego nastroju wstawię kilka fotek. Nie za wiele, bo nie chcę tu urządzać zbytnio prywaty. Choć już dość późno na świąteczne życzenia to i tak życzę wszystkim standardowo zdrowia i radości, bo to uważam za najważniejsze.

Na początek jednak również coś w świątecznym klimacie. Zdobienie w ramach Zbiorowego malowania. Niestety trochę zaniedbałam projekty, w których brałam udział z przyczyn praktycznych, dlatego zależało mi zrobić choć te ostatnie zdobienie. Inspiracja na ostatni tydzień nieco odbiega od świątecznych klimatów, bo brak jest reniferów i mikołajów, i innych cudaków:


Dlatego na przekór, z powodu mojego ostatniego braku czasu, a co za tym idzie, zbyt małej ilości świąt na paznokciach, postanowiłam nieco przełamać czarno złotą tonację czerwienią z Rimmela Salon PRO 703. Przyznam, że jest cudowna! Kryje bardzo dobrze, bo już nawet po jednej wsratwie, jednak by uzyskać idealny efekt bez prześwitów pokryłam płytkę dwa razy. Do tego złote drobniutkie hologramy, czarny lakier do zdobień w ruch i mamy taki efekt. Mam nadzieję, że mimo wszystko wpisuję się w tematykę tygodnia :)




A tu po prawej stronie w ankiecie, jeśli podobają wam się moje pomysły, można oddawać na mnie głosy (martinail): http://lilang-baso.blogspot.com/  :)
Jeśli ktoś doszedł do końca - wielce gratuluję ;p



P.S. Kocham mandarynki! :)



4 komentarze:

  1. bardzo ładne paznokcie, a ten płatek śniegu na złączonym zdjeciu uroczy :))

    Dodaje do obserwowanych
    www.lukaszmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mani jest świetne, pomysł z wypełnieniem choinki i gwiazdki holosiami genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wpasowane jak najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń