Zbiorowe malowanie. Mikołajki.




Dziś post tworzony na ostatnią chwilę. Zaraz pędzę do pracy, więc skrótowo napiszę, że uczestniczę w projekcie u http://lilang-baso.blogspot.com/p/zbiorowe-malowanie.html. Niestety, poniższe zdobienie wykonałam 2 dni temu, więc jest już trochę zniszczone i 'spracowane', za co z góry przepraszam. Przyznam, że projekt bardzo mi się podoba ze względu na świąteczny klimat, a święta tuż tuż... :) Zdobienie wykonałam inspirując się pomysłem z bloga lilang-baso. Mam nadzieję, że na zdjęciach nie widać wszystkich niedoskonałości, które zdążyły już na nich powstać, choć większość z nich na pewno jest zauważalna. Niestety dopiero dziś miałam czas na zrobienie zdjęcia i złapanie jakiegokolwiek światła dziennego. Konczę więc i pędzę na tramwaj!

P.S. A u Was mikołaj wczoraj zawitał? :)



12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. nie dość idealnie, ale tematyka świąteczna na paznokciach jak najbardziej nastraja mnie pozytywnie! :)

      Usuń
  2. Czapeczka przeurocza :D Mega Mikołajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jacie jak słodko! cudownie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodkie i świetnie wykonane! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mikołaj przecudny ;) masz talent ;)


    www.linkacosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. w sam raz na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super paznokcie ;) zapraszam do mnie http://poszukiwaczkaprobek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny Mikołaj :D
    właściwe zdobienie we właściwym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale boski mikołaj - super zdobienie :-)

    OdpowiedzUsuń