Powrót

Witam po długiej przerwie! :) Niestety, ostatnio miałam niemały miszmasz w domu, dużo się u mnie działo, przez to ten kompletny brak czasu. Ale nareszcie znalazłam chwilę (właściwie, można powiedzieć, że aż grzeszę lenistwem) i powracam z nowymi pomysłami i zaległymi zdjęciami. Żeby niepotrzebnie nie przedłużać, przechodzę do rzeczy i przedstawiam dzisiejsze zdobienie. Zainspirowałam się tak właściwie wzorami na mojej bluzce. Zmieniłam jednak nieco kolorystykę. Stwierdziłam, że na bazę w tym zdobieniu wykorzystam niebieski kolor, który bardzo lubię, dla kontrastu użyłam bieli i pod rękę nawinął mi się kolor miętowy. Co prawda ten ostatni nie jest zbyt mocno wyeksponowany w tym zdobieniu, ale mimo wszystko ładnie komponuje się z resztą. W efekcie powstał taki oto wzorek:




Zdobienie naprawdę nie jest trudne, choć kosztowało mnie trochę czasu, ale dla efektu warto było go trochę stracić:) Wszystko nakładałam zwyczajnie pędzelkami, najpierw zaczynając od nałożenia białych "plamek", następnie: mięty, czerni i bieli. Na końcu posłużył mi czarny lakier do zdobień, którym zaznaczyłam granice. W te ostatnie dni moich wakacji myślę, że mogę sobie jeszcze pozwolić na takie kolorowe szaleństwa.;) Mam nadzieję, że Wam się podoba.



Do zdobienia użyłam lakierów:
biały  Safari 
niebieski Wibo Last&Shine nr 1
miętowy Golden Rose nr 236 (Swoją drogą, uwielbiam ten kolor! muszę zrobić zdobienie z nim w roli głównej)
czarny Essence
czarny do zdobień Wibo

A już na dniach kolejne zdobienie! :)

6 komentarzy:

  1. bardzo ślicznie wykonanie i pomysł :) Ciesze sie że powróciłaś i czekam na kolejne efekty Twojej pracy z paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdobienie. Podoba mi się fiolecik na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ale dlatego też lubię ten kolor, w słońcu jest intensywnie niebieski, a w cieniu bardziej przypomina fiolet. :)

      Usuń