Golden Rose Carnival 11 i kolejna walentynkowa propozycja.


Dziś w roli głównej lakier Golden Rose Carnival 11. Wcześniej gościł u mnie z tej serii z białymi drobinkami i niebieskimi niteczkami. Dziś, który prezentuje nieco w kolejnym nietypowym walentynkowym wydaniu, ma drobinki w kolorze fioletu w różnych odcieniach. Na początek wypróbowałam go na ciemnym fiolecie Safari w zestawieniu z małymi serduszkami, które namalowałam przy użyciu sondy i pokryłam je matem z Lovely. Nałożyłam tutaj dwie warstwy dla pokrycia większą ilością drobinek. Jednak właściwie liliowy kolor drobinek nieco zgubił się na tak ciemnym fiolecie, dlatego później wypróbowałam go na jaśniejszej bazie.




Już przy jednej warstwie na pędzelek nabiera się dość drobinek. Ja dla wzmocnienia nakładałam dwie. Przyznam, że ten liliowy lakier bardzo mi się podoba. Następnym razem pokombinuje z białą bazą.





14 komentarzy:

  1. ale genialnie temu Carnivalovi na mięcie <3 koniecznie muszę wypróbować to połączenie, wygląda bosko ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam to połączenie na paletce na stoisku, gdy kupowałam lakier i tez mi sie bardzo spodobało :)

      Usuń
  2. Ale masz śliczny kształt paznokci! Świetnie zaprezentowałaś ten Carnival :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło! Mam Carnival w białym odcieniu i też jest całkiem fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny efekt - musze sobie sprawic taki fiolecik :)))
    P.S U mnie wciąż trwa Walentynkowy Konkurs :))) - Serdecznie Zapraszam!
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy ten lakier z GoldenRose, pierwsza wersja pazurków bardzo mi się podoba. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie wersje bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba w drugim połączeniu :) Genialnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdobienie z tymi serduszkami na małym i wskazującym paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. serduszka na paznokciach są super!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny efekt!!! Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Инстраграмм являться самой популярной площадкой для продвижения своего бизнеса. Но, как показывает практика, люди гораздо чаще подписываются на профили в которых уже достаточное количество подписчиков. В случае если заниматься продвижение своими силами, потратить на это вы можете очень много времени, поэтому еще лучше обратиться к специалистам из Krutiminst.ru на сайт https://criminallawyers.ca/as-technology-enhancements-are-implemented-cla-to-scale-back-volunteers/

    OdpowiedzUsuń